HelloFresh Logo

HelloFresh bezorggebieden in België

Lees hier alles over de bezorging van maaltijdboxen van HelloFresh in België.

Lees hier alles over de bezorging van maaltijdboxen van HelloFresh in België.
<h2>Waar bezorgt HelloFresh?</h2>

Waar bezorgt HelloFresh?

De maaltijdboxen van HelloFresh worden in heel België bezorgd. Beschikbare bezorgmomenten zijn afhankelijk van jouw postcodegebied. Je kiest altijd zelf een tijdvenster dat jou het beste uitkomt, zoals de ochtend, middag of avond. Voor sommige bezorgtijden vragen we een kleine toeslag, als het bijvoorbeeld een druk moment is. Hierdoor kan jouw favoriete bezorgmoment ook tijdelijk niet beschikbaar zijn. Dit betekent dus niet dat dit venster helemaal niet meer beschikbaar is voor jouw adres - een week later kun je dit bezorgmoment misschien wel weer kiezen.
<h2>Wanneer bezorgt HelloFresh?</h2>

Wanneer bezorgt HelloFresh?

We bezorgen de maaltijdboxen bij jou thuis op zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Op vrijdag bezorgen we niet. De dag voor bezorging van jouw maaltijdbox ontvang je een sms met de verwachte bezorgtijd en een link om jouw box te volgen. Via deze link word je op de hoogte gehouden van de bezorging van jouw box. In jouw account kun je gemakkelijk je bezorgmoment aanpassen. Je kunt hier ook een opmerking voor de bezorger achterlaten, bijvoorbeeld dat de box onder de carport mag worden gezet of bij de buren mag worden bezorgd als je niet thuis bent. Al deze wijzigingen moet je vóór de besteldeadline doorgeven.

Lees hier meer over de bezorgingen van HelloFresh

Wanneer en hoe laat komt mijn maaltijdbox van HelloFresh?

We bezorgen op zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Op vrijdag bezorgen we niet. De dag voor de bezorging van jouw maaltijdbox ontvang je een sms met een link om jouw box te volgen. We geven daarin aan wanneer je de box de volgende dag kunt verwachten. Deze tijd kan in de tussentijd veranderen - al zal dit minimaal zijn. Houd er rekening mee dat het tijdstip een indicatie is en dat de bezorger te maken kan hebben met file of weersomstandigheden. Hiervan word je op de hoogte gehouden via de link. **Vlaanderen** In deze regio's komen we op alle dagen (zaterdag t/m donderdag) in de ochtend, middag en avond. Antwerpen, Gent, Brugge, Kortrijk, Hasselt **Brussel** In deze regio komen we op alle dagen (zaterdag t/m donderdag) in de ochtend, middag en avond. **Wallonië** In het Noordelijke gedeelte (Charleroi, Namur, Liège): op zondag in de middag en avond en andere dagen (zaterdag t/m donderdag) in de ochtend, middag en avond. De rest van Wallonië (voornamelijk Ardennen: Bastogne, Bouillon, Arlon): zaterdag in de ochtend en zondag, maandag, dinsdag en woensdag in de middag en avond. **Voorbeelden van tijdvensters** Ochtend: 7.00 - 12.00 uur Ochtend: 9.00 - 13.00 uur Middag: 14.00 - 18.00 uur Avond: 18.00 - 22.00 uur

Mijn HelloFresh Box is niet bezorgd. Wat nu?

Elke week krijg je een dag voor de bezorging een sms met daarin de verwachte bezorgtijd en een link om jouw box te volgen. Kunnen we de box niet bezorgen, bijvoorbeeld omdat er niemand thuis is? Dan laat de bezorger een briefje met instructies achter. Bijvoorbeeld dat jouw box bij de buren is bezorgd, de instructies uit jouw account zijn gevolgd of dat jouw box retour is gegaan naar het distributiecentrum.

Betaal ik bezorgkosten voor de maaltijdbox?

Bij HelloFresh hebben we verschillende tijdvensters. Voor sommige vensters vragen we een kleine toeslag, als het bijvoorbeeld een druk moment is. Welke vensters beschikbaar zijn, is afhankelijk van jouw adres en de drukte in jouw woongebied. Als een tijdvenster in een bepaalde week niet beschikbaar is, kan het zijn dat het de volgende week wel beschikbaar is.

Hoe pas ik de bezorging van mijn maaltijdbox aan?

Je kunt de bezorging van jouw HelloFresh Box wekelijks aanpassen via jouw accountinstellingen. Wil je de box bijvoorbeeld op een andere dag ontvangen of een weekje overslaan? Je kunt elke week kiezen uit verschillende bezorgmomenten, bijvoorbeeld in de ochtend (9.00 - 13.00 uur), middag (14.00 - 18.00 uur) of avond (18.00 - 22.00 uur). Geef de wijzigingen vóór de besteldeadline door in je account.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn HelloFresh Box?

Weet je vóór de besteldeadline al dat je niet thuis bent tijdens de bezorging van jouw box? Pas dan het bezorgmoment gemakkelijk aan in jouw account - beschikbare bezorgmomenten zijn afhankelijk van jouw postcodegebied. Je kunt hier ook een opmerking voor de bezorger achterlaten. Bijvoorbeeld dat de box onder de carport mag worden gezet of bij de buren mag worden bezorgd als je niet thuis bent. Ook deze wijzigingen geef je vóór de besteldeadline door.