HelloFresh Logo

Helpcenter

Helpcenter

Antwoorden op (bijna) alle vragen
Antwoorden op (bijna) alle vragen

Mijn HelloFresh account

Tot wanneer kan ik mijn HelloFresh Box wijzigen?

Je kunt de bezorging van de HelloFresh Box wekelijks aanpassen, pauzeren of stopzetten. De deadline hiervoor is afhankelijk van jouw bezorgdag:

  • Ontvang je je box op zaterdag, zondag of maandagochtend, geef dan vóór woensdag 23.59 uur je wijzigingen door.
  • Ontvang je je box op maandagmiddag, dinsdag- of woensdagochtend, geef dan vóór donderdag 23.59 uur je wijzigingen door.
  • Ontvang je je box op woensdagmiddag of donderdag, geef dan vóór zondag 23.59 uur je wijzigingen door.


Deadline schema (BE)NL oktober 2021

Kan ik mijn allereerste bezorging aanpassen?

Welkom bij HelloFresh! Je kunt de recepten voor je eerste box nog aanpassen door op onderstaande knop te klikken en in te loggen.

Recepten kiezen NL

Voor alle andere wijzigingen kun je hier contact met ons opnemen.

Let op: Geef wijzigingen door vóór de deadline van de bezorging van jouw box.

Hoe kan ik mijn HelloFresh Box wijzigen?

Wil je de menuvoorkeur, het aantal maaltijden en/of het aantal personen van jouw box wijzigen? Heel simpel! Klik op onderstaande knop, log in en maak de gewenste aanpassingen.

HelloFreshBox wijzigen NL

Let op: Is dit je eerste box? Dan kun je niet alle wijzigingen zelf doen, meer informatie vind je hier. Geef alle wijzigingen door vóór de deadline van de bezorging van jouw box.

Ik ben vergeten mijn HelloFresh-bezorging te wijzigen/annuleren.

Helaas, pindakaas! Je kunt je HelloFresh Box na de wekelijkse deadline niet meer wijzigen of annuleren. Duurzaamheid is heel belangrijk voor ons - we bestellen daarom alles in precies de juiste hoeveelheden om voedselverspilling tegen te gaan.

We hopen dat je ons begrijpt en de box aan familie, buren of vrienden kunt schenken.

Mijn e-mailinstellingen

Je kunt gemakkelijk zelf instellen welke e-mails je van HelloFresh wilt ontvangen. Klik op onderstaande knop, log in en geef je voorkeur door.

Emailinstellingen NL

Hoe zet ik de push-notificaties in de HelloFresh-app aan?

De bezorgsms is onlangs vervangen door een app-melding. Dit omdat je de bezorging kan volgen in je account of via de app.

Heb je de app nog niet? Geen zorgen, download deze gratis in de App Store (iOS) of Google Play Store (Android).

Zorg ervoor dat je push-notificaties actief zijn zodat je meldingen ontvangt in de app. Dit doe je zo:

Voor IOS: Ga naar ‘Instellingen’ op je telefoon, kies ‘notificaties’, selecteer de ‘HelloFresh-app’ en dan ‘notificaties toestaan’.

Voor Android: Ga naar ‘Instellingen’ op je telefoon, kies ‘meldingen’, selecteer de ‘HelloFresh-app’ en schuif het knopje naar rechts zodat het blauw wordt.

Geen smartphone of ontvang je liever geen meldingen? Dan sturen we je de bezorgtijd van jouw box per e-mail. Hier hoef je niks voor te doen.

Help, ik kan niet inloggen!

Ai, vervelend dat je niet kunt inloggen! Hier kunnen een aantal redenen voor zijn:

1. Je logt in met verkeerde gegevens.
2. Controleer het e-mailadres en wachtwoord en let op leestekens.
3. Je wachtwoord klopt niet. Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul het e-mailadres in waarmee je je account hebt aangemaakt. Controleer je spamfolder/ongewenste e-mail indien je na enkele minuten nog geen nieuwe e-mail van ons hebt ontvangen.
4. Je account is door ons gedeactiveerd wegens een betaalachterstand. Neem dan hier contact met ons op.
5. Er is een storing: dit is niet jouw schuld, maar vaak die van ons. Wacht een paar minuten en probeer het opnieuw of verwijder je cookies en browsergegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

O nee, het ligt vast op het puntje van je tong! Klik op onderstaande knop en maak meteen een nieuw wachtwoord aan.

Nieuw wachtwoord NL

Hoe kan ik pauzeren?

Dat is simpel! Pauzeren kun je tot 4 weken vooruit doen. Dus lange vakanties of een onregelmatig werkrooster is geen probleem.

Klik op onderstaande knop, log in en selecteer de week die je wilt pauzeren. Klik vervolgens op ‘Beheer je box’ en ‘Pauzeer deze week’.

Pauzeren NL

Let op: Geef wijzigingen door vóór de deadline van de bezorging van jouw box.

Hoe stop ik mijn HelloFresh-lidmaatschap?

Even helemaal stoppen met HelloFresh? Geen probleem! Je kunt in plaats van het lidmaatschap stopzetten ook kiezen voor het pauzeren van jouw box.

Dit is heel simpel. Klik op onderstaande knop, log in en selecteer onderaan ‘Bezorging stopzetten’

HelloFresh stopzetten

Na het stopzetten krijg je nog een e-mail ter bevestiging.

Let op: Als we de bestellingen al hebben gedaan is het helaas niet mogelijk om je bezorging direct stop te zetten. Let dan ook goed op de deadline voor het doorgeven van wijzigingen.

Hoe kan ik mijn HelloFresh-lidmaatschap heractiveren?

Ga je weer met ons koken? Leuk! Klik op onderstaande knop om je flexibele lidmaatschap te heractiveren. Kijk ook even na of je accountgegevens nog kloppen en geef alle wijzigingen door vóór de deadline.

Heractiveer NL

Veel kookplezier!

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij HelloFresh?

Ja, bij HelloFresh Benelux B.V. vinden we het belangrijk om zorgvuldig en transparant met jouw gegevens om te gaan.

Meer informatie over de manier waarop wij jouw privacy beschermen en respecteren, vind je in onze Privacyverklaring.

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact op