Niet tevreden over HelloFresh?


Als je contact met ons opneemt, kom je in contact met een van onze klantenservicemedewerkers. Hij of zij beantwoordt je vragen en lost problemen voor je op. Als je een klacht niet wilt of kunt voorleggen aan de klantenservicemedewerker, dan kun je deze ook rechtstreeks, zonder tussenkomst van een medewerker, indienen. Dit kan op de volgende manieren:
Onze tevredenheidsmedewerker is te bereiken op de volgende manier:

Stuur een e-mail naar tevredenheid@hellofresh.be of richt een brief aan:

HelloFresh Benelux
T.a.v. de tevredenheidsmedewerker
Zuidpark – Spaklerweg 50 – 52
1099 BC Amsterdam

Denk eraan in je bericht in ieder geval het volgende te vermelden:

  • je naam, adres en een telefoonnummer waar je overdag op te bereiken bent;
  • een duidelijke omschrijving van je klacht en de oplossing die jij graag zou zien;
  • indien van toepassing kun je kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van je klacht nodig hebben.

Hoe wij jouw klacht behandelen
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles om klachten te voorkomen. Wij zoeken samen met jou naar een passende oplossing. We komen binnen 5 werkdagen met een inhoudelijke reactie op jouw klacht.