Niet tevreden over HelloFresh?

Wanneer je contact met ons opneemt, word je geholpen door een van onze klantenservicemedewerkers. Als je na het contact met onze klantenservice niet tevreden bent met de oplossing, kun je een e-mail sturen naar tevredenheid@hellofresh.be of een brief richten aan:

HelloFresh Benelux
T.a.v. de tevredenheidsmedewerker
Zuidpark – Spaklerweg 50-52
1099 BC Amsterdam
Nederland

Denk eraan in je bericht in ieder geval het volgende te vermelden:
  • je naam, adres en een telefoonnummer waar je overdag op te bereiken bent;
  • een duidelijke omschrijving van je klacht;
  • indien van toepassing kun je kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van je klacht nodig hebben.

Hoe wij jouw klacht behandelen
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles om klachten te voorkomen. Wij zoeken samen met jou naar een passende oplossing. We komen binnen 5 werkdagen met een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Onlinegeschillenbeslechting
Indien je niet tevreden bent over de manier waarop wij jouw klacht hebben behandeld, kun je jouw klacht melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.