Neem contact op met HelloFresh

Wij beantwoorden je vragen graag!

Veelgestelde vragen
Veel van de antwoorden op veelgestelde vragen kun je vinden in ons Helpcenter.

Wil je meer weten over de bezorging van jouw box, recepten, ingrediënten of betalingen? Neem dan contact met ons op. Ook vinden wij het erg leuk om te horen wat je bijvoorbeeld van onze recepten vindt. Aanpassingen aan jouw lidmaatschap kun je doen via jouw online account.

Wil je weten hoe je zelf je box kunt pauzeren, van leverdag kunt wisselen of het boxtype en aantal personen aan kunt passen? Kijk dan hier voor een uitleg hoe je dit kunt doen via je online account.

Klantendienst
Je kunt met ons contact opnemen via de klantendienst:
  • Chat: Zie hiervoor de Help button onderin beeld
  • Sms: Je kunt antwoorden op de lever-sms die we je sturen voor ontvangst van de box.
  • E-mail: klantendienst@hellofresh.be
  • Telefoon: 03 808 5062
  • WhatsApp: We helpen je graag tíjdens het koken. Hoe dat werkt lees je hier.

Ben je niet tevreden over onze service? Klik dan hier.

Bereikbaarheid
  • Van maandag t/m vrijdag: 9.00 - 23.00 uur
  • Zaterdag: 8.00 - 21.00 uur
  • Zondag: 9.00 - 22.00 uur

Meer informatie is ook te vinden: op onze Facebookpagina, via onze Twitteraccount en op onze blog. We reageren tijdens de openingstijden van onze klantenservice op berichten op social media.

Bezoekadres:
HelloFresh Nederland
Zuidpark - Spaklerweg 50 - 52
1099 BC Amsterdam
Nederland

Informatie voor de pers
Journalisten of andere mediaverantwoordelijken kunnen hier meer informatie vinden.

Gegevens Kamer van Koophandel:
BTW-nummer: BE 0599.897.983.
HelloFresh Benelux B.V. staat ingeschreven onder nummer: 54601312.